HCS Blog

  • Start
    Start Tutaj znajdziesz wszystkie wpisy dostępne na stronie.
  • Kategorie
    Kategorie Wyświetla listę kategorii tego bloga.
  • Tagi
    Tagi Wyświetla listę słów kluczowych, które zostały wykorzystane na blogu.
  • Blogerzy
    Blogerzy Wyszukaj ulubionego blogera na stronie.
  • Wpisy Zespołu
    Wpisy Zespołu Wyszukaj ulubiony zespół.
  • Login
    Login Formularz logowania
Andrzej Wierus

Andrzej Wierus

Ekspert z zakresu zarządzania procesami sprzedażowymi, budowania standardów sprzedaży oraz ich egzekucji. Certyfikowany trener oraz coach biznesu.


Posiada doświadczenie w prowadzeniu wiodących na świecie, dedykowanych sprzedaży, programów szkoleniowych firm Hutchwaite, BayGroup i BTS w Polsce i kilkunastu krajach europejskich. Zwolennik twierdzenia, iż niezależnie od sprzedawanego produktu, to właśnie proces sprzedaży sam sobie może być prawdziwym wyróżnikiem i tworzyć przewagę konkurencyjną.

Dodane przez w w HCS

Presja na osiąganie coraz to bardziej ambitnych targetów to chleb powszedni większości szefów sprzedaży w Polsce. Dodatkowo, sprawdzone dotychczas metody budowania i motywowania zespołów handlowych zdają się być coraz mniej skuteczne, a ciasne budżety nie pozwalają często na zatrudnianie najbardziej utalentowanych kandydatów.

 

Przeczytano: 865
0

Dodane przez w w HCS

Pipeline, sales funnel, czy też po polsku lejek sprzedażowy to słowa klucze w zarządzaniu rozwojem biznesu w firmie. Sprowadzają się do tego samego - określenia ilości szans sprzedażowych, nad którymi pracujemy, wraz ze stopniem ich zaawansowania. Dzięki temu, możliwe jest prognozowanie wielkości sprzedaży w kolejnych tygodniach, miesiącach itd. Świetne - wydawałoby się - narzędzie. Coraz powszechniejsze dziś systemy CRM, pozwalają jednym kliknięciem myszy cieszyć oczy tysiącami lub milionami złotych potencjalnego przychodu.

 

Przeczytano: 840
0

Dodane przez w w HCS

Jednym z powodów, dla których ludzie wybierają pracę w sprzedaży, jest nowa rzeczywistość, którą przynosi każdy dzień. Przy odrobinie uważności możemy z niej czerpać nieocenioną wiedzę i sporo satysfakcji. Pamiętam pewną wizytę handlową, gdzie miałem przyjemność być coachem dla doświadczonego sprzedawcy w branży usług logistycznych. Było to nasze pierwsze wspólne spotkanie. Klientem była duża firma, zajmująca się rynkowym badaniem nowych produktów. Klient zaprosił nas, ponieważ potrzebował rozwiązania dla dostarczania oraz odbierania niewielkich lecz pilnych przesyłek do i od swoich konsultantów, pracujących na terenie całego kraju. Kluczowymi elementami były terminowość oraz precyzyjna informacja w przypadku problemu z doręczeniem pod wskazany adres. Było to pierwsze spotkanie z tym klientem, wiedzy tej więc naturalnie jeszcze nie posiadaliśmy.

 

Przeczytano: 894
0